GARAŻ - PODZESPOŁY W BMW R35 > Zawieszenie

Korki lag zawieszenia nierdzewne

(1/3) > >>

wawafreda:
Tydzień temu kupiłem w Łodzi od naszego kolegi Jarka korki lag, podkładki oraz mocowania sprężyn. Zostały dodane nierdzewne nakrętki, śrubki i podkładki radełkowe. Następnie szlifowanie i polerowanie we własnym zakresie. Efekt końcowy uważam za - skromnie mówiąc - dobry  ;) Co prawda mam oryginały, ale jak pomyślę, że miałbym je oddawać do chromu - dziękuję, nie skorzystam :P

huberto:
No ładnie to wygląda  ;)

Ja u siebie włożyłem oryginalne, bo należę do tych co wolą mieć oryginały jeśli nawet są troszkę pomęczone ....  8)

komar:
Mam takie głupie pytanie. Czy zawieszenie które posiada oryginalnie takie korki należy napełniać olejem?

wawafreda:
Oczywiście zgadzam się z huberto - oryginał to oryginał, ale ja oryginalnych nie wyrzuciłem do kosza i zawsze mogę je kiedyś w przyszłości pochromować i założyć. Oczywiście pod warunkiem, że znajdę galwanizera godnego zaufania. Chwilowo takowego jeszcze nie poznałem  ;) >:(

wawafreda:
Komar - Oryginalna instrukcja zaleca zalanie przednich lag przez małe otworki w korkach 150 do 170 ccm oleju Gargoyle Mobilol AF.  :) ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej