Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 494 razy)

Offline pacek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 30
Witam
« dnia: Lipiec 25, 2019, 12:00:36 pm »
Witam wszystkich miłośników R35, jestem w połowie drogi odbudowy mojego "osła" rok 48

Offline kolekcjoner BMW

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 542
Odp: Witam
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2019, 07:31:58 pm »
Cześć pacek!

Offline pw1000

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 384
Odp: Witam
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2019, 10:13:59 pm »
 :) Witaj

Offline Jerzy

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 395
Odp: Witam
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 26, 2019, 05:20:05 am »
Cześć. Pochwal się swoją maszyną. Wszyscy chętnie ja zobaczymy.

Offline Emil Wlkp

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
Odp: Witam
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 26, 2019, 08:43:43 am »
Czesc Pacek
Witam w klubie symaptykow  : ) Ja mam tez ten rocznik - ale troszke pomieszany -> moze powiem tak, zblizam w miare mozliwosci do rocznika 48 : )  Moglbys podeslac zdjecia swojej maszyny
Pozdrawiam

Offline awtowelo

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 160
Odp: Witam
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 26, 2019, 06:33:52 pm »
Czołem  :)

Offline pacek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 30
Odp: Witam
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 29, 2019, 09:40:46 am »
rocznik 48, wychodzi mi z nr ramy i silnika, ale ile w nim 48, nie mam pojęcia. motor pomalowany czeka na silnik. Na razie utknąłem na sprzęgle, a właściwie wysprzęgliku. tarcza sprzęgłowa ma 6,6 mm, ale ciągle mam za mały ruch dźwigni i opiera mi się o docisk sprzęgła.  ???

Offline Jerzy

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 395
Odp: Witam
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 29, 2019, 10:38:11 am »
Miałem podobną sytuację. Poprawiłem ją korygując przy pomocy palnika kształt łapki wysprzęglającej. Tak na prawdę winna temu jest tulejka i łożyskowanie tarczy dociskowej a nie tarcza sprzęgłowa. Jak łożysko wysprzęglika jest za grube to nakrętka z czopami, w które wchodzą widełki wysprzęglika znajduje się zbyt daleko od właściwej pozycki. Nacisk na dźwigienkę nie rozłącza sprzęgła i nie da się jeżdźić. Pozostaje albo przeszlifować łożysko albo przegiąć wysprzęglik. Istotne też by skasować luzy na łożyskowaniu osi obrotu widełek.

Offline jop11

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 93
Odp: Witam
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 29, 2019, 12:29:55 pm »
Miałem ten sam problem 35 lat temu. Na szybko poradziłem sobie w ten sposób, że włożyłem pomiędzy skrzynię a silnik na szpilki zwykłe podkładki 6 i to wystarczyło sprzęgło zaczęło działać. Po wykonaniu kilku jazd próbnych jak przekonałem się, że wszystko działa stoczyłem tarczę o grubość podkładek czyli około 1 mm podkładki wywaliłem i było ok.
Jurek

Offline pacek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 30
Odp: Witam
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 30, 2019, 04:13:39 pm »
robiłem test z podkładkami i też mi wyszło mi że jest za ciasno. wyginać łapy wysprzęglika bym nie chciał, bo pochromowana, ale coś pokombinuję jak uda mi się rozkręcić łożysko sprzęgła.

Offline Andy BMW R35

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
  • Osioł jaki jest każdy widzi...
Odp: Witam
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 10, 2019, 04:11:59 am »
Witaj, a jak już go odrestaurujesz to może dołączysz do jednego z osłowych rajdów.

Offline pacek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 30
Odp: Witam
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 12, 2019, 08:48:08 am »
Pewnie, że chciałbym skonfrontować mojego osła z innymi  :)