GARAŻ - PODZESPOŁY W BMW R35 > Układ paliwowy i wydechowy

Czerwone kolanko

(1/1)

marky11:
Witam
Dzisiaj odpaliłem osla i jak zapalił dźwignia opozniacza zapłonu do przodu, wzrosły obroty dałam jeszcze gazu i po 3 minutach kolanko wydechu zrobiło się czerwone, o co chodzi? Też tak macie? Kończę renowacje i napiszcie proszę jak tym jeździć zapłon opóźnić, przyspieszyć,? Na środek. Pomocy....

Jerzy:
Masz albo za bogatą mieszankę, za późny zapłon albo obie sprawy na raz. Manetkę przyciągasz do siebie (pozycja spah) po to by opuźnić zapłon, czyli by iskra występowała w okolicach GMP. Silnik w czasie jazdy pracuje przy manetce ustawionej w pozycji spoczynkowej (fruh) lub jeśli potrzeba przy ustawieniach pośrednich.

marky11:
Zaczerwienilo się na pozycji Max przyspieszone i średnie obroty motocykl na podstawce bez chłodzenia, mogło się tak stać czy się martwić? Zaczerwienilo się po około 4 minutach.

kolekcjoner BMW:
stawiam na ten za późny zapłon.

marky11:
Zapłon mam ustawiony przerywacz 0,5mm, luzy zaworowe ze laski się obracają. sprawdzone żarówką i zapłon przy maksymalnie przyspieszonym następuje 8mm przed GMP. Wcześniej wyczytałem na forum że powinno być 12mm, te 8mm jest dopuszczalne czy demontować z motocykla silnik i rozkręcać żeby przestawiać rozrząd?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej