Niestety kolor jest do D. Miał być typowy feldgrau RAL 7021, ale okazało się, że farba z firmy Oldtaimer Garage ze Szczecina to lipa. Osobiście nie polecam. Ta którą sprzedaje pan Pawlak jest co prawda dużo droższa, ale i o niebo lepsza. Lakier, którym pomalowałem to po prostu jednoskładnikowa farba podkładowa do wyrobów stalowych typu 3 w 1, czyli podkład grunt i nawierzchniowa. Jej wadą jest jednak lekki połysk i nieodporność na benzynę. No ale ponieważ kupiłem taką na allegro to musiałem ją zużyć. Zresztą jej wady wyszły dopiero po malowaniu.
Stacyjkę (ale z okrągłym kluczykiem) i przełącznik świateł mam zaadaptowany z M72. Miałem oryginalną stacyjkę typu emkowskiego ale firmy Bosch, ale była totalnie zardzewiała i nie dało się jej reanimować. Ponieważ wymiary i konstrukcja były identyczne ze starą stacyjką M72 więc się nie zastanawiałem. Zresztą uważam, że w motocyklu, który jeździ istotny jest wygląd zewnętrzny, a części typowo eksploatacyjne muszą być przede wszystkim sprawne a nie w 100% oryginalne. Dla tego mam np. elektroniczny regulator napięcia, zawory z jakiegoś samochodu i niestety tłok od malucha. Ale istotne, że sprzęcik całkiem fajnie się turla.