Autor Wątek: Witam!  (Przeczytany 538 razy)

Offline szymko79

• Newbie
  • *
Witam!
« dnia: Grudzień 04, 2016, 08:46:12 pm »
Witam wszystkich pasjonatów starej motoryzacji. Od dawien dawna interesuję się jednośladami z "duszą". W swojej kolekcji posiadam kilka egzemplarzy w tym ze wschodu i naszych rodzimych, jednakże R35 to był taki króliczek, którego zawsze chciałem mieć (goniłem) a budżet blokował, aż w końcu udało się go złapać. Nie jest to egzemplarz jak wszyscy/większość ma "przedwojenny" bo jest z 1951 r. ale wydaje się, że jest z jednego kawałka i w dosyć ładnym stanie. Jestem jeszcze trochę zielony co do budowy (szczegółów) R35 więc z biegiem czasu będę szanowne grono kolegów prosił o opinie, pomoc itp.
Jestem z okolic Rybnika/Raciborza i chętnie nawiążę kontakt z kimś z okolicy, będącego w posiadaniu i użytkowaniu R35.

Offline kolekcjoner BMW

• Sr. Member
Odp: Witam!
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2016, 08:49:39 pm »
Cześć szymko!

Offline pw1000

• Sr. Member
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 04, 2016, 09:55:30 pm »
Witaj :)

Offline wawafreda

• Hero Member
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 05, 2016, 03:43:00 pm »
Witaj. Wrzuć więcej zdjęć swojego osiołka. Mam nadzieję, że tego klaksonu ze zdjęcia, nie będziesz montował w swoim R 35?  ;) :D
Fred - przyjaciel zwierząt, z ludźmi bywa różnie he he

Offline steve

• Full Member
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 05, 2016, 06:04:15 pm »
Witaj!
Gratuluję fajnego osiołka i trzymam kciuki za remont ;)

Offline szymko79

• Newbie
  • *
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 05, 2016, 08:56:00 pm »
Klakson jest ponoć oryginał z tym że w zamian za czołową "kratkę" poprzedni właściciel wkręcił tę ładniutką trąbkę :D.
Na prośbę dokładam kilka dodatkowych fotek. Moto już rozebrane i przygotowane do ocynku, malowania i chromu.
Wiem tylko tyle że lampa przód i tył, przełącznik świateł są nieoryginalne. Reszta jak sądzicie, może być?
Moto o numerze ramy i silnika 22560x czyli model ala przejściowy przed EMW (BMW r35/3)?